Refresh van de visuele identiteit
Uit ons marktonderzoek concludeerden wij met de klant dat de identiteit van Koole niet meer aansluit bij wat het team verdient. Koole staat voor excelleren, gepassioneerd, betrokkenheid, persoonlijk leiderschap, transparantie en impact maken.
Deze kernwaarden vormen de fundering van de door ons ontwikkelde positionering; TOGETHER. Driving Storage Forward
Dit vormt de basis voor de refresh van de huisstijl en kick-off voor het team.
Het resultaat is een visuele identiteit met meer focus, beter gedifferentieerd, en eenvoudiger te gebruiken voor iedereen.
Toekomstbestendig
De nieuwe huisstijl sluit beter aan bij de duurzame ontwikkeling die Koole als organisatie aan het doormaken is. Transparantie, duurzaamheid en samenwerken zijn ‘key’ in alle nieuwe communicatie uitingen.
Wat hebben wij samen met Koole hebben gemaakt:
- Marktonderzoek
- Positionering
- Refresh huisstijl
- Smart brand guide ontwikkeld
- Fotografie -en beeld strategie
- Animatie ontwikkeld
- Website ontwerp
- Iconografie bepaald
- Introductie film gemaakt voor de lancering
- Lancering voor het team + een duurzame Direct Mailing
Introductie film