van 30 naar 100 in 3 jaar met 1+1=3
Synergie, “wanneer de optelsom van samenwerkende partijen groter is dan de optelsom van ieders bijdrage”, zo staat in het woordenboek. Ofwel, met gelijke middelen een beter resultaat behalen. Juist voor de klant. Waarbij niet alleen winst te behalen valt uit de samenwerking met ons reclamebureau Elan, onze drukkerij Quantes en ons signingbedrijf Revon maar vooral ook uit de synergie tussen deze vakgebieden. Samen grenzen verleggen door samenwerking met specialisten van verschillende takken van sport tegelijkertijd.
Aparte merken per specialisme, enerzijds meer focus anderzijds een valkuil
Het voeren van aparte merken per vakgebied, zorgt voor versterking van de focus in interne- en externe communicatie en samenwerking binnen de discipline zelf. Met betere en verrassend goede resultaten als gevolg. Anderzijds kan het voeren van verschillende merken leiden tot verdeeldheid binnen de organisatie.
Hoe wij dit succesvol hebben doorgezet? Door als 1 groep, iedereen bij het proces te betrekken! Door samen te bouwen en iedereen deel uit te laten maken van de huisstijl. Het klinkt cliché, maar wat als ik vertel dat op al onze huisstijl foto’s iemand van ons zelf staat of gemaakt is door iemand van onze [the] Qroup?
Onze bedrijfsfilm, gemaakt met beelden van en door ons
Efficiency, innovatie en duurzaamheid centraal, waar prijzen scherper en orders sneller moeten. En we in kwaliteit blijven uitblinken
Focusklanten, het aanbieden van volledige markettingpakketten, een proces ingericht op snelheid en kwaliteit, warmtepompen, een sociaal project in Oeganda, een CO2 reductieplan in Costa Rica, het nieuwste en zuinigste in ons machinepark en met de modernste communicatiemiddelen, om maar wat te noemen. Zo zijn we behoorlijk bezig met de efficiency, innovatie en duurzaamheid. In nog geen 3 jaar hebben we onze 30 drukwerkexperts aangevuld met 70 communicatiespecialisten. Onder het mom van, voor elke tak van sport de beste specialist in huis. Doen waar je goed in bent, en dan zorgen dat je goed bent in de gehele breedte en dit zo effectief mogelijk benut. Dat zorgt ervoor dat we mee kunnen in de huidige markt en klanten kunnen blijven verrassen met snelle leveringen en de beste kwaliteit. Van concept & design, events en drukwerk tot signing met borden, doeken, volledige pandbeletteringen en beursstands.
‘Zonder te veranderen, bestaan bedrijven nu gemiddeld 12 jaar. In 2022 is dit nog maar 6 jaar en in 2025 nog maar 3 jaar’, aldus Richard van Hooijdonk (trendwatcher en futurist)
[the] Synergy was onze stip aan de horizon. Maar nog voordat we dit op 18 mei gevierd hadden, zijn we alweer op weg gegaan naar de volgende stip(pen). Blijven vernieuwen, veranderen en verbeteren, dat is wat bedrijven moeten doen om ook in de toekomst met kop en schouders boven de rest uit te steken. Charles Darwin zei ooit, “It is not the strongest or the most intelligent who will survive but those who can best manage change”. En daar zijn we voor nu in geslaagd!