Complete beurs
beleving met Hallmark

Ontdek de case

Design for
emotional
impact

Op 9,10 & 11 maart vond de SPOT-ON beurs plaats in Autotron Rosmalen. Voor het eerst stond Hallmark hier met een grote stand, om onder andere het gesprek te starten over hoe zij DFEI inzetten.

Dit werd onder andere gedaan doormiddel van een spel wat we in samenwerking met Hallmark hebben ontwikkeld. Hier zie je per gelegenheid een verzameling van 6 kaarten. In elke ronde kan je aangeven welke kaart je het meeste aanspreekt en aan het eind van alle rondes, zie je bij welke DFEI kleur jouw smaak het beste past. Zo weet je ook welke collecties speciaal voor jou zijn ontworpen.

Startscherm

Kaarten ronde

Uitslag spel

 

Collecties in
the picture

In de opzet van de stand is ruimte gemaakt voor alle kaarten collecties van Hallmark. Maar allemaal op een eigen manier. De kaartenmolens hebben bijvoorbeeld ruimte gemaakt voor een kaarten waaier met de parisienne collectie, waar je op je gemak doorheen kan bladeren.

De Matia collectie kreeg een eigen hoekje, met mooie houders voor het pakpapier en strakke plankjes voor alle leuke boekjes en agenda’s. Ook de kerst collectie kreeg een mooi podium, met in de achtergrond een gouden kerstboom. Hier kwamen ook de toffe Hallmark ornament op terug die je kan sparen van onder andere Harry Potter.

In de lades op de stand kon je over een collectie lezen en ook de kaarten er bij zien. Zo bleef de stand informatief, maar ook speels. Een echte uitnodiging om te komen kijken op de stand. In de praktijk bleek dit ook goed te werken.

Interactie &
activatie

+ Opvallen door te focussen op het gesprek voor het product.
+ Ludieke actie door iedereen de kans te geven om attent te zijn door een gratis kaartje op te kunnen sturen
+ Focus leggen op DFEI doormiddel van gamification.

Naast dat het spel een leuke activatie was binnen de stand, had Hallmark ook het leuke idee om kaarten weg te geven van hun nieuwste campagne “ Attent op elk moment ”. Geheel voorzien van postzegel.

Hier hebben wij wanden voor gemaakt met in de Hallmark kleuren ontwikkelde enveloppen, waar de kaarten zo uit konden steken om gepakt te worden. Visueel erg aantrekkelijk en daarnaast een leuke touch als attentie vanuit Hallmark.

Het begin
van Hallmark

Hallmark werd in 1910 opgericht met één simpele missie: mensen helpen hun gevoelens te uiten en echte verbinding te maken. Wat begon als een klein kaartenbedrijf groeide uit tot een wereldwijd merk dat momenten van liefde, troost, vreugde en herinnering helpt vastleggen – met kaarten en cadeaus.

Of het nu gaat om een verjaardag, huwelijk of zomaar een gebaar van denken aan: Hallmark gelooft in de kracht van woorden en kleine gebaren. Al generaties lang is het merk een vertrouwde metgezel bij de momenten die ertoe doen.

Schetsen we samen jouw volgende beurs?

Anna Fleur van Quantes

annafleur@quantes.nl
06 43994969