Hallmark wil mensen op een creatieve manier inspireren om emoties te uiten en daarmee waardevolle relaties te versterken door middel van wenskaarten, bloemen en cadeaus, en dat wereldwijd al meer dan 100 jaar. Ze willen de klant verrassen en vinden het belangrijk dat mensen geraakt worden.
Een mooi beeldmerk
Om het merk uit te dragen op een beurs, vroeg Hallmark ons om mee te denken over een creatieve manier waarop zij hun kerst wenskaarten kunnen tonen aan de bezoekers op de GSR beurs. Zij kwamen zelf met het idee om hier een kerstboom als vorm voor te gebruiken. Het iconische beeld van Hallmark moet hierin natuurlijk wel terugkomen.
Een versierde boom
We hebben een kartonnen kerstboom ontwikkeld, bestaande uit losse pionnen die opgestapeld kunnen worden om zo de gewenste hoogte te bereiken. Deze pionnen worden beplakt met Hallmark kerstkaarten van verschillende collecties. In plaats van een piek is er een topkaart geplaatst met het logo van Hallmark, om extra zichtbaar te zijn op de beurs.