Van Daxel Logistics
naar Getting Logistics Done

 

Ontdek de case

Getting Logistics Done: een naam, een merk, een identiteit

We zijn trots op onze rol in het herdefiniëren van Daxel Logistics naar “Getting Logistics Done.” Samen bedachten we niet alleen een nieuwe naam, maar creëerden we een complete identiteit die perfect de kern van hun diensten en doelen weerspiegelt.

Het nieuwe logo en de brandguide

Ons creatieve team van ontwerpers heeft een nieuw logo ontwikkeld en een volledig brandguide. De brandguide is een gids voor consistentie, waardoor Getting Logistics Done een herkenbare en samenhangende uitstraling heeft in elke interactie met hun klanten.

De lancering intern

Nadat de nieuwe naam en het logo waren vastgesteld, kwam de belangrijke vraag: Hoe brengen we de nieuwe identiteit tot leven onder onze medewerkers? Bij een rebranding is het heel belangrijk dat werknemers zich hiermee identificeren en het als iets ‘eigens’ beschouwen. In samenwerking met de eigenaren van Getting Logistics Done kwamen we op het idee om de nieuwe naam en het logo aan de medewerkers te onthullen tijdens de launch party. Tijdens dit evenement ontvingen de medewerkers ook de nieuwe brandguide om hen alvast vertrouwd te maken met de vernieuwde identiteit.

De lancering van de nieuwe website

Om de rebranding tot leven te brengen, hebben we Getting Logistics Done geholpen bij de lancering van hun gloednieuwe website www.gettinglogisticsdone.com. Een website die niet alleen informatief is, maar ook de essentie van hun vernieuwde merk weerspiegelt.

Innovatie in klantbetrokkenheid

Om het nieuwe logo met hun klanten te delen, bedachten we een creatieve en leuke mailing. Hiermee betrokken we de klanten actief bij de onthulling en creëerden we een buzz rondom de rebranding. De klanten ontvingen een kaart van de oprichters Otto & Ferry. Onder de kraslaag zat het nieuwe logo verscholen.

Vraag inspiratie

Wat is Getting Logistics Done

Getting Logistics Done is een gedreven logistieke dienstverlener uit Rotterdam die zich richt op het bevorderen van wereldhandel en het verleggen van grenzen. De toegewijde familie van vakmensen gaat verder dan traditionele logistiek, waarbij ze culturen, mensen en markten met elkaar verbinden door proactiviteit, persoonlijke aandacht en digitale innovaties.

Jouw merk naar een nieuwe hoogte tillen?

Lotte van Quantes

lotte@quantes.nl
06 25581576